Midnattsloppet!

Ja då var jag igång med träningen inför midnattsloppet :) Vilket känns toppen. Sprang första gången för ca 2,5 vecka sen då sprang vi 2.64 km på ca 25 minuter.  Kände mig riktigt stolt över att jag orkade springa hela vägen. Tidigare så har jag bara orkat springa en bit och sen varit tvungen och promenera för att sen springa lite till. Men inte längre..:)  Jag har ökat lite grann för varje gång vi sprungit eller så har vi sprungit samma längd. Men i lördags slog jag mitt personbästa, vi sprang 4,3 km på 30 minuter. Kändes toppen, känns som om jag ska klara 1 mil på midnattsloppet den 14:e augusti. Två länkar som jag tycker är roliga.

Den här länken kan du räkna ut hur långt du gått/sprungit

Här är lite bra tips och råd inför olika lopp, klicka här

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0