Lyckad distanslöpning

Det lyckades jag med ikväll, shit vad jag är stolt över mig själv. Men var TOTALT slut när jag kom fram. Men var helt värt det. Min dotter Emma tog kort medans jag gjorde mig klar

LöparSkorna som jag fått av min kärlek


Sen åkte även löpar klockan på, så jag ser vilken tid jag springer på


Nu är jag förberedd, bara ut och springa :)

Jag lär ju synas iallafall när jag är ute och springer vid vägen

Jag sprang 7.71 km och det tog 52 minuter. Vilket är bättre än jag sprungit tidigare. Som bäst har jag sprungit 6 km på 40 minuter. SÅ denna gång kändes himla bra. Var helt slut när jag var framme så det var skönt. Nu blir det vila två dagar

//U

Kommentarer
Postat av: jeanette

du är så duktig. vart någonstans springer du? måste sätta fart jag med. springer än så länge bara nere på gymmet, har inte vågat mig på halkan än.

Jeanette

2010-03-18 @ 07:30:53
Postat av: sara

åhh shit va duktigt gjort,, springa är verkligen inte min melodi. 7 km.. fatta hur långt det är.. Goo girl,,lr i detta fallet,, run girl run!

2010-03-18 @ 22:22:22
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jeanette, springer i tyresö... jag gör upp en bana på jogg.se så jag ser vart jag ska springa för att få den längden jag vill ha :) Ja Sara det är rätt långt.. det var dessutom nästan 8 km hehehe :) Ja jag ska springa massor .. imorgon är det dags igen.. tar tre ggr i veckan

2010-03-19 @ 08:49:55

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0