Ikväll!!

Ikväll är det bara jag och mina stora barn hemma. Tänkte jag skulle fixa lite överraskning åt dom. Berättar inget än på bloggen just för att min mellersta ibland läser min blogg. Emma alltså, hon är så nyfiken så... men de som har min facebook kan se där vad för överraskning jag planerar åt barnen. Ska lägga upp bilder under helgen tänkte jag.

I onsdags lyckades jag igen, sprang återigen 10.19 km, fast två minuter snabbare denna gång. vilket gjorde stor skillnad vilket jag inte trodde. Se här:

22/3 10.19 Km 1.11 timme 6.58 min/km
24/3 10.19 Km 1.09 timme 6.46 min/km

Ser ni?? Helt sjukt att två minuter gör sån stor skillnad... men rätt coolt tycker jag. Nu har vi lite vila så jag laddar inför helgen. Vi kommer springa igen på söndag för på lördag ska vi hjälpa Johan & Lotta med deras flytt.

Nä nu ska jag fortsätta men det jag höll på med...joooobbaaaaa

/Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0