hektisk dag!

Idag har det varit ganska mycket på jobbet, vilket jag tycker ät skönt för då går dagen fortare. Men det slutar inte när jag kommer hem.. då ska jag tvätta, laga middag, umgås med barnen, träna lite styrka. Jag och min kärlek sprang 4,4 km på 31 minuter igår.. i början var det lite jobbigt när det snöade men gick bra ändå. Vi tog en tuff bana med 5 st uppförsbackar så jag var ruggit slut när vi var hemma:)  Funderade på om jag ska skriva ner hur det sett ut med löpningen de ggr vi varit ute nu alltså hur det utvecklats. Men vet inte om det är så intressant så säg till om det är intressant att läsa om :)

I morse trodde jag att jag skulle frysa ihjäl sen när jag såg hur kallt det var så kändes det nästan löjligt, det var ju "bara" -7 grader... menar vi har ju haft det kallar tidigare. Nu är det "bara" -5 grader så det går framåt. Undrar hur det kommer vara i helgen :)

Nu ska jag kika lite mer på mailen/bokningar  Vi har startat upp ett nytt system på jobbet. Väldigt roligt tycker jag som tycker om att lära mig nytt :)

//U

Kommentarer
Postat av: Anna Christensen

Hej du har inte msn? Du vet ingen som vill köpa en mobil? Kram Anna !

2010-03-02 @ 22:09:47
URL: http://livetmedhopp.blogg.se/
Postat av: Anna Christensen

Skriv om löpningen ! :) Intressant.

2010-03-02 @ 22:10:53
URL: http://livetmedhopp.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0