HÅRET!

Jag har alltid undrat varför tjejer som går ner i vikt blir korthårigare ju mer de tappar vikt, jag har faktiskt svaret på det :) eller iallafall för min egen del så handlade det om att jag tappade så mycket hår  och sen när det började växa ut igen så blev det som små tussar lite här och var... kort fram och längre bak, som en hockey frisyr hehe. Kanske inte så snyggt.. tänkte lägga upp tre bilder hur mitt hår har förändrats i längd menar jag då :)

1. Var med i modell för en dag för ca 3-4 år sen. Enda bilden jag har så man ser längden på håret

 

2. Första gången jag klippte av så mycket, liknande BOB frisyr.. kortare bak än fram



3. Kortaste jag någonsin haft perfekt nu till sommaren :)

 

Kan bli kul och se hur det här utvecklar sig :)

 

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0