Fredag!!!!

HAHA näää det är ju bara onsdag i dag, satt och fick känslan att det var fredag i dag, shit vad man känner sig snopen när man upptäcker vad det är för dag... jag vill ha fredag.

Men den som väntar på nått gott väntar.... ALLTID för länge... eller hur var det nu ;)

Nu har jag nyligen pratat med min kärlek, de är på väg hem efter begravningen.. stackars. Dessutom så har han dragit på sig en ordentlig förkylning  så han ska hem och vila nu och bli frisk till helgen ♥

Så ikväll ska jag ut och springa ensam, ska ha musik i öronen och springa så långt jag orkar. Intressant och se hur långt det blir. Tänkte vilket fall som helst klocka mig. Kommer inte springa vid skogen utan kommer ta en väg utmed gatan så att det är upplyst ordentligt eftersom jag kommer springa ganska sent.

Nä nu ska jag få i mig lite te och yoghurt

//Kramen Ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0