Emma!

Jag har verkligen världens goaste Emma :) Varje morgon när jag går till jobbet så behöverjag bara säga hej då.. så flyger hon upp ur sängen och ger mig puss och kram för hon mer eller mindre låter aldrig mig gå hemifrån utan att hon får sin kram och puss, i morse så ville inte jag väcka barnen eftersom det är sportlov så tyckte jag att de kunde sova ut... så hon ringde vid 8.00 och sa godmorgon.. hörde inte att du gick. nä jag märkte det sa jag :)   SÅ hon ringer istället eftersom hon missade mig för att säga godmorgon och berätta att hon nu var vaken.. HOn är sååååå söt :)

Älskar mina barn så oerhört mycket.

//U

Kommentarer
Postat av: Sallie M.

Sött :)

2010-03-03 @ 13:15:25
URL: http://sallie.blogg.se/
Postat av: sara

åååhh härligt!

så n har sportlov nu.. vi hade det här nere i skåneland förra veckan..

2010-03-03 @ 23:23:49
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0