Midsommarhelgen!

Det var helt underbart i helgen. Ungarna skötte sig hur bra som helst. Och vi alla hade så himla trevligt. Var nog den mysigaste midsommar på väldigt länge, lite är väl oxå för att det är första gången på väldigt länge jag firar midsommar med en man så det kändes verkligen som vi var en familj. Dessutom så var det på det här stället jag och kärleken träffades så det blir lite speciellt för oss. Kommer lägga upp lite bilder när jag kommer hem ikväll tänkte jag

Har ni haft mysig midsommar? Hur var vädret där ni firade?

Som min 5 åring sa mamma det är konstigt väder regn, sol, regn, sol :) Så det är svaret från oss vad vi hade för väder växlande helt enkelt

//Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0