Klackar!!!!

Jag är lite nyfiken på en sak...  en tjej som inte kan gå i klackskor.. varför går hon då i klackskor? såg en tjej i morse vid tunnelbanan som hade för höga klackar, hon såg inte riktigt klok ut när hon gick. Varför inte ta på sig ett par skor som har lite lägre klack? Menar det kan väl inte vara speciellt skönt att gå i skor som är jobbiga?  Ja ja nu är jag själv rätt bekväm av mig, skulle aldrig ta på mig skor som jag inte tycker är sköna... men det betyder inte att jag går i fula skor hela tiden. Jag använder stövlar, klackskor, gympaskor...  och jag kan gå i dom :) hehe men då har jag inga jätte höga klackar ... då skulle jag troligen bryta fötterna av mig.

Men det var bara en tanke som slog mig :)

//Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0