Julafton-09

Då var Redan Jul och nyår över. Tiden går så himla fort. Julen firade vi två ggr. En med barn och en utan barn. Barnen skulle Inte vara med mig på julafton så vi firade Några dagar tidigare.

Här är lite bilder från julen, firade Hemma hos mamma den 20 december


Lillebror Rikard och på kanten till vänster Min kärlek


Lillasyster Pernilla med pojkvännen Miika


Lite julmat .. smaskens

Svägerskan Jenny & Jag

Jag och min underbara son Sebastian ♥

Tomten kom på besök oxå, vi hade tydligen Varit snälla:)

Happy leende ansikten:)

Min kärlek ♥

Storebror Micke och svägerskan Jenny:)

Här kommer lite bilder från självaste Julafton som vi firade hos Kärlekens föräldrar


Innan vi ska åka till Killens föräldrar ...:)

Mysigt

Tande ljus vid pappas Minneslund och Göran (farfar till yngsta barnet)

Tände ljus vid Två Andra gravplatser och Tände ljus inne i Sofias kyrka Innan vi åkte hem till Sunnys föräldrar

det bästa

Mycket god mat som Seija statt och fixat med.

Jättefin Julgran, vi hade lite julklappsutdelning. Fick massor med fina presenter

Gemensam Present från Kärlekens föräldrar + Lotter och biobiljetter:)

Lite Utav julklapparna:)

Så var denna jul över ...:)

/ Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0