Blogg!

Hmm.. undrar om vi ska kallas för bloggfamiljen :) nu har båda mina stora barn startat upp varsin blogg, men bådas är även lösenordskyddade.  Vill ha koll på vilka som läser deras bloggar :)

Himla kul faktiskt och läsa det dom skriver :) 

Ikväll har jag tränat på steppmaskinen och gjort situps och armhävningar, känner mig rätt duktig  så nu tänkte jag faktiskt ta och lägga mig så jag får en god natts sömn.. saknar dock min kärlek men han kommer i helgen:)

SKa låna min brorsdotter på fred-lördag passa på och mysa med henne, hon är världens goaste :)  och min yngsta älskar när vi har saga hos oss :)  mycket mys blir det....:)

natti natti så länge

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0