Underlig fredag

Ja som jag tidigare skrev så hände det lite lustiga/läskiga saker i morse... och även när jag gick ut på lunchen, hade tänkt ta 1:ans buss men den skulle dröja 8 minuter på sig så jag tyckte det var lika bra att gå till hötorget istället i rask takt. På vägen så vevar en budbilschaufför ner rutan och visslar.. öhh.. tittade direkt runt mig ingen annan är jag som fanns på den trottoaren haha dags att hålla sig inne idag.. tror jag skrattar på mig:)  I samma veva fick jag ett sms av min kärlek att en taxi chaufför gett honom lite dricks för att han gjorde ett sånt bra jobb :)  

Undrar hur den här fredagen ska sluta :)

Tjillevipp

Kommentarer
Postat av: Diana

De va väl kul!! :-)

2010-02-23 @ 08:00:22
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0