Dumma mage

I morse när jag gick av bussen vid centralen så fick jag jätteont i min mage :( stickande värkande känsla tänkte att jag kanske måste äta nått akut, tog upp en liten bit nutrilett för att se om det blev bättre. Men nä... det gjorde ont ett bra tag. Har fortfarande lite ont men mycket bättre, troligen kanske magkatarr eller nått.. haft det rätt stressigt nu ett tag:(  Hoppas det inte fortsätter.

Idag direkt efter jobbet ska jag på föräldrarmöte i min mellersta dotters skola, ska pratas lite om nationella proven de ska göra strax. Ska bli kul och höra lite om det.

//U

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! :)

2010-02-10 @ 14:39:37
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0