Alla hjärtans dag 14 februari

Det var igår, vi tänkte inte fira det på något speciellt sätt mer än att äta god mat och bara mysa. Men fick present av min kärlek ändå:) han och jag har börjat träna inför midnattsloppet i augusti så han köpte en ny löparjacka och underställ så jag klarar kylan när vi springer i modden :) och av mig fick han en flaska whiskey och fina ljus med ett fint kort till :)  han blev jätteglad ♥. Så på förmiddagen tog vi oss en tur i snön blev ca 3 km. Andra gången jag springer ca 3 km med min kärlek, går riktigt bra faktiskt blir lite stolt över mig själv. Sen vid 16 tiden skulle lill tjejen på dans så vi åkte dit med henne och efter det fixade vi god middag (pommes frites med kött inlindad i smördeg och fyllning vitlök med örtsås).

Sen på kvällen blev det lite film när barnen lagt sig :)

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0