1 februari 2010

Oj oj har inte bloggat på en stund... har varit sjuk och inte alls känt mig på humör så jag har helt enkelt inte orkat.  Den här veckan har jag faktiskt hunnit med att rensa ur källaren, klädkammaren,städskrubben och rensat ut ur lillflickans kläder:) känns riktigt bra.

Gick hem från jobbet i torsdags, fått en grym förkylning :( känner mig ännu inte helt ok.. I lördags tog jag och barnen oss in till stan för att gå och se Prinsessan & Grodan, det var förhandsvisning som Humlegården höll i. Ungarna gillade den.. lilltjejen tyckte den var lite läskig men bra ändå.  På vägen in dit (vill tillägga att jag fortfarande är sjuk därför kanske inte på världens bästa humör) så när vi skulle stiga på tunnelbanan så hade en man ställt två barnvagnar i rad. Vilket resulterade i att ingen kunde gå ut eller in... han flyttade dom lite så folk kunde gå emellan men det tog tid så vi kom in med nöd och näppe. Satte oss ner och där suckade jag lite irriterat... då mannen direkt frågade mig om det var nått problem, ja sa jag.. lite svårt att gå in när du ställt vagnarna så där, den ena vagnen är lätt att fälla ihop.. och jag vill GÄRNA få in alla mina TRE barn i tunnelbanan och det måste väl du ändå förstå, jo visst muttrade han.. sen sa jag inget mer då var han tvungen att avsluta med  att det var ett jävla gnäll på folk ( var ytterligare en man som klagade när han skulle ut).  Frågade ungarna om dom tyckte jag var pinsam.. min son sa direkt, nä du har ju rätt :)  hehe Mamma har alltid rätt ;)

Lördag kväll ville min mamma ha barnen för att det var sista kvällen i tyresö för min brorsdotter Saga så jag och Sunny blev barnlediga så vi åkte hem till honom, vi åt lite gott och sen vid 23 tiden hämtade vi hans föräldrar från Arlanda de hade varit i Jordanien de hade köpt lite vin och baileys till oss, så söta :)  När vi kom hem var vi så trötta så då var det på med en film och lägga sig i sängen :)

Söndag fikade vi hos mamma, tog hem barnen, myste med dom... och nu är det redan måndag.

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0