Överkörd...

nä just det bara känns som det, som jag skrev tidigare å har jag ramlat ett par ggr. Idag känns det rätt ordentligt. Men tänkte faktiskt ta en lugn löpar runda ikväll så jag får röra mig lite, ont i vänster knä och höger sida på ryggen och HELA vänster arm, från axelpartiet ner till handleden.  MEN det går över när man minst anar det, var någon som sa att det är värst dag 2 sen vänder det. Så det är det jag hoppas på nu att i morgon är det värst men sen blir det bättre, vilket betyder att jag mår kanon på nyårsafton. Kan det bli bättre? haha

//Ulrika


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

God fortsättning!!!

Ni verkar haft en underbar jul! Härligt!!

Jag har fått drobbar av min svärmor, men jag glömmer de hemma mest hela tiden :P

Ta hand om dig och familjen!!

Kramar

2010-12-28 @ 16:08:22
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: "E"

Men du tog ju ingen löp runda. Mamma då! tja du mår ju fortfarande dåligt idag, Kanske inte går över tills nyårsafton. Synd.

2010-12-29 @ 14:23:07
URL: http://emmaoutstanding.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0