Dagen före nyår!

Nu är det sista arbetsdagen, i morgon är vi lediga. Åh va skönt säger jag bara. Slipper ställa larmet på klockan, så ljuvligt. Sover dock inte länge ändå men bara känslan att slippa gå upp när klockan ringer.

Idag är Emma med mig på jobbet igen, förstår inte att hon orkar. Finns inte så mycket att göra här men det är väl att få vara med mig antar jag. I morgon ska barnen fira nyår hos sina pappor :)  Så det är mitt barnlediga nyår. Då firar jag och min kärlek hemma hos Johan och Lotta mfl. Ska bli skoj faktiskt. Men skulle helst velat fira in nya året med mina barn men jag fick julen i år ♥

Vill även passa på att berätta att jag top min första löparrunda på länge:) kändes riktigt bra faktiskt. Tog det lugnt för att känna efter lite, men är himla nöjd. Det roliga var att en bil körde upp på trottoarkanten men inte så pass mycket att jag inte kunde springa förbi, så vevar dom ner rutan och frågade efter en adress... jag klappade på klockan och sa jag springer på tid och sprang vidare. Vad tror ni bilen gör då??? Jooo de kör efter och kör brevid och frågar efter vägen. Hahaha... jag svarade så gott jag kunde medans jag sprang.

Nu ska jag kika på om de saker jag lagt upp på blocket kommit in :)

Tjingeling så länge


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0