- 5 grader.

Känns helt ok, frös knappt.. Hade dock underställ på mig. Igår kom min kärlek över, han hjälpte mig med tvätten eftersom jag har så ont i min vänster arm så den hjälpen togs tacksamt emot. Efter vi var klara så kom vi på att vi kunde åka hem till min kärlek och sova där eftersom Emma skulle vara med mig på jobbet och Sebastian sov hemma hos mormor. Så sagt och gjort, vi åkte hem till kärleken och hans nya fina lgh. Så himla fräscht där. Och dessutom så gick det fortare från honom till jobbet än hemifrån mig. Så bara massor med plus haha.

I skrivandes stund så har jag startat upp allt på jobbet och hunnit få i mig frukost. Känner mig rätt trött men vet inte riktigt varför.  Jobbar bara en dag till sen har jag ledigt i 10 dagar i sträck. DET ska bli så skönt. Det vi har planerat än så länge är att jag och lill tjejen ska åka till strängnäs och hälsa på, annars har vi inga planer. Vi tar dagen som den kommer. Får bli nått spontant troligen mycket pulka då det är så mycket härlig snö.

Nu ska jag ta lite mer te

Hoj hoj så länge :)

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0