VU1!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har inte riktigt orkat. Går just nu väktarutbildning 1 så jag är sååå trött om kvällarna så rätt mycket får ligga på is just nu. Det är väldigt intressant kurs men ska bli kul och se vad jag kan få användning för i arbetet. Jag kommer inte vara klar väktare när jag gått klart den här kursen på 9 dagar. Utan ska väl ha någon form utav säkerhetsutbildning. Kan numera olika tekniker för att gripa någon, eller sätta på handfängsel om det behövs. Vet även hur man använder batongen vilket jag inte kommer använda ;).  På onsdag ska vi ha praktiskt prov och torsdag ska vi ha skriftligt prov. Usch tycker inte om... är nervös hoppas jag iallafall blir godkänd :)

Ska försöka skriva nått mer i veckan får se om jag hinner. Ska plugga lite och mitt upp i allt så fyller jag år, vilket jag inte tänkte fira direkt faktiskt. Man slutar på nått sätt att fylla år ju äldre man blir eller?? hehehe.

Ta hand om er!!!

Kram Ulrika


Kommentarer
Postat av: sara

åhh det lät intressant med väktar utbildning,,, hur kom du in på den banan? /sara

2010-09-01 @ 21:21:22
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Milla

Hejsan! vilken härlig blogg du har! Har följt din blogg från början och du har verkligen inspererat mig! har själv genomgått en gastric bypass operation (2aug 2010) , Hoppas allt är bra och går fint med allting.



mvh milla.

2010-09-02 @ 15:53:01
URL: http://minresa.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Sara: Det är ett krav från kunden så det är därför jag gått den, så tanken är inte att jag ska jobba som väktar som det ser ut just nu :)

Milla: Jättekul att du följer min blogg.. Kikade in på din och ska följa din med :) Kul att du mår fint ser att det går framåt :) Ta hand om er

2010-09-02 @ 17:54:34

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0