Tycker inte om!

Jag tycker inte om när folk tar en för givet, eller när någon tror att den känner en och vet hur man fungerar när personen inte egentligen har en aning, eller när någon dömmer ut folk alldeles för lättvindigt. Alla har självklart rätt till sin egen uppfattning, men ibland kanske man ska fundera lite på hur man själv är innan man dömmer andra :)

Ett fel jag vet att jag gör är att jag inte säger till om jag känner mig sårad utav vad någon säger eller gör mot mig. Men jag jobbar på det :)

Så då var det sagt, och jag hade ingen speciell anledning till varför jag skrev så just nu :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Diana

Håller med helt o fullt.....alla har vi våra fel o brister. Tycker inte man kan döma efter 1 o 2 gånger, men med vissa människor känner man direkt att man inte passar ihop med.

2010-04-16 @ 22:18:12
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Ville bara tacka för en riktigt bra gbp-blogg. Jag ska förhoppningsvis få operationen i slutet av maj, så det börjar närma sig. Jättekul att få se bilder och mått på din förändring! Jag förstår verkligen hur det kändes den dag du gått över till normalviktig :). Jag har heller aldrig varit det, en dröm som förhoppningsvis kan bli sann./Helena

2010-04-17 @ 18:38:16
Postat av: Ulrika

Diana..nä men visst är det så :)



Helena:) vad roligt att du tycker om mig gbp blogg det glädjer mig.. skriv gärna och berätta hur det går för dig ... Mvh ULrika

2010-04-19 @ 12:41:49

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0