Korpens stegtävling!

Sååå då var det dags för korpens stegtävling. Dessvärre så började den i tisdags och jag hade glömt min stegräknare på jobbet. SÅ jag börjar registrera idag tänkte jag.  Förra året när Korpen hade sin stegtävling så var jag ganska nyopererad vilket var hur bra som helst, det fick ju igång mig att röra på mig. Fick en morot kan man säga. Det var mot slutet av tävlingen som jag bestämde mig för att  skaffa mig ytterligare ett mål att kämpa för... så att jag skulle fortsätter röra på mig. Då bestämde jag mig för att jag skulle satsa på midnattsloppet år 2010.  Då var mitt mål att ta mig runt, nu har jag ändrat det målet lite mot att försöka ta mig runt på under 60 minuter. Så nu har jag Stegtävlingen och Midnattsloppet:)



//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0