HELG

Vad skönt med helg, den här veckan gick ganska fort. Började mitt nya schema den här veckan så jag har slutat 15.30 den här veckan (varanna vecka slutar jag så) . Kan säga att det varit så underbart, helt plötsligt så har jag kväll med mina barn :)  Men den här helgen är jag barnledig så jag slutar 17.00 idag. Min kärlek sa att vi ska äta gott och se lite bra filmer ikväll så mysfaktorn är på hög nivå ikväll.  Har nyligen petat i mig Ipren.. har sån huvudvärk. Varit sjukt mycket på jobbet den här veckan så jag antar att det är det som gör att jag får ont eller så kanske det är vädret, men ingen idé att fundera närmare på det. Bara le och se gla ut :) hehe 

Önskar alla läsare en riktigt trevlig helg.

KRAM

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0