Underbar helg:)

Kan inte ha haft det bättre än det vi hade i helgen. Jag och killen bestämde oss för att bara ta det lugnt och göra det som faller oss in och inte planera in något. Så fredagen gjorde pojkvännen middag till mig det blev sjömansbiff som var jättegod:) vi lånade en film av Bror och Svägerskan ( män som hatar kvinnor) bra film men hemsk. Till filmen gjorde vi ordning grönsaker med dipp.. sååå gott:) Lördagen osch söndagen gjorde vi iordning en brakfrukost.. eller som vi så fint kallade den så var det som en hotellfrukost. Ett tag efter det tog vi oss till Vällingby centrum och köpte lite nytt till mig då jag har blivit för liten för min kläder  i det här fallet underkläder haha. På lördagkvällen bjöd Pojkvännens föräldrar över oss på middag de hade gjort någon form av köttgryta med potatis och grönsaker tyckte jag var jätte gott. Han har så himla underbara föräldrar så lätta att umgås med. Sen åkte vi hem och gjorde en repris av fredag kväll med film och grönsaker och dipp, men den här kvällen hade vi även lite godis och popcorn det var ju trots allt lördag hehe. Killen testade att ha tabasco till popcornen för att han hade hört att det skulle vara gott.. vilket det inte var hehe. Lite bilder från helgen:


Ser gott ut va :)


Älsklingen laddar filmen :) Män som hatar kvinnor.. romantiskt va hehe

Lördagkväll blev det lite mer gott :)

Våran härliga brakfrukost:) 

 

Ser ut som vi inte gjort nått annat än ätit men kan lova att vi gjorde annat oxå haha :) Vi avslutade söndagen med en 4 km:s  rask promenad ute i tyresö ... skönt :)

/U


Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅH underbar Mr S! Låter som ni haft en toppenhelg!!

Kramar

2009-09-21 @ 21:19:46
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Liza

Åhhh så mysigt det ser ut!!!

Så kul att ni har hittat varann =)

Kram

2009-09-25 @ 11:09:18
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jaaaaa det var sååå jättemysigt :) jag är så lycklig.. han är verkligen mannen jag längtat efter:)

2009-09-25 @ 14:18:09

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0