Phuu

Då var det över, hehe... det var inte så farligt som jag trodde med intervjun i rapport. Men tycker ändå att det känns konstigt med tanke på att min åsikt gick emot vd:ns och de sa att de inte skulle ta med skylten från almega vilket de gjorde. Men vår vd var nere och sa att det var helt ok och att jag inte skulle vara bekymrad.  Den nyfikne kan kolla in länken. Den visas bara till 10:e okt

http://svtplay.se/t/103261/rapport

Så nu är det så att de flesta på stället jag sitter på har sett det här, så jag lär få höra idag

haha.... kanske borde ta och smita lite *S*


Kommentarer
Postat av: Storebror.

Tycker du skötte dig bra där, kände inte riktigt igen dig. Men hur konstigt var det? Kameror och ljus gör dom flesta nervösa. Jag hade ju sprungit i sick-sack därifrån och slängt mig bakom något stort eller fejkat en hjärtattack, tryckt på brandlarmet, skrikit "han har en bomb". Vad som helst för att slippa bli filmad. Hehe.

Angående inslaget så kan jag nog hålla med vd:n lite där, tycker nog man ska ha lön efter prestation och ansvar. Någon som inte jobbar lika bra eller hårt som jag ska inte ha samma lön som mig, eller någon som har mer ansvar ska också ha mer i lön..Det är min åsikt ialla fall. :)

Keep up the good work syss!

2009-09-11 @ 10:32:38
Postat av: Ulrika

Ja självklart tycker jag att den som arbetar hårt ska få lön för mödan.. men det får inte bli orättvist.. vet att en person fick mer i lön än andra för att den var favorit hos chefen men inte gjorde ett bättre jobb än andra..:) sååå risken finns att den som smörar mest för chefen får bättre lön.. det är mest där min oro finns:) Men tack för de positiva orden :)

2009-09-11 @ 10:50:51
Postat av: Storebror.

Jag tyckte du svarade bra, fast du var nervös. Vem blir inte det när kameror börjar rulla och strålkastarna sätts på?! En annan hade ju sprungit iväg sick-sackandes och slängt sig bakom något stort eller satt på brandlarmet, fejkat hjärtattack, skrikit "Han har en bomb". Vad som helst för att slippa bli filmad, haha.

Angående själva inslaget, så kan jag nog hålla med VD´n lite. Tycker nog själv att inte alla ska ha lika lön, då dom med mer ansvar t ex bör ha mer i lön. Och att dom som jobbar bättre och har mer erfarenhet också ska ha mer i lön oavsett samma arbetsuppgifter. Men det är min åsikt och det kan vara svårt att säga vem som egentligen gör mer en någon annan förutom i ansvarsområde, knepig fråga.

2009-09-11 @ 11:11:38
Postat av: Storebror.

Äh men vafan! Trodde inte den första kommentaren kom med, så jag skrev om det. Haha. :D

2009-09-11 @ 11:13:58
Postat av: ulrika

Gör inget.... nu kunde ingen missa det S tyckte det var ett roligt inlägg så jag läser det gärna fler än en gång S

2009-09-11 @ 11:17:52
Postat av: Jenny

oooh!! Kändis!!!! hi hi!!

2009-09-11 @ 18:49:00
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Rille

Ja du Sys.. Värsta kändisen nu ju.. Hoppas du fick pröjs för det där eller att det var under arbetstid. Stureplan nästa!! hahaha

2009-09-11 @ 19:46:16

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0