Patricia

Där var vi i fredags och firade mig kan man väl säga :) Vi blev totalt 12 st. Först middag vid 19.30. Jag tog deras supergoda kyckling faijtas den är supergod... ville äta mer men hade jag gjort det så hade jag väl fått en GRYM dumpning så lagom är bäst. Fick även en efterrätt, bad om fler skedar eftersom jag inte kan äta så mycket. Tog en banana boat som var kanongod. Sen så blev det mycket dans längst ner på båten. Då var vi dock inte så många vissa åt bara och åkte hemåt. Men är så himla glad att de kom.  Jag & Killen åkte hem hyfsat bra i tid, men hade med oss två vänner hem så det blev lite mera vin där:) jättemysigt... så vi kom i säng ganska sent.. så vi mådde som vi förtjänade dagen efter :) Men gick över fort....

Den var den dagen.. Tackar alla som kom jag hade jättetrevligt

Kram U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0