Lillans helg:)

Den här helgen har jag bara haft mitt yngsta barn, så jag bestämde att hon skulle få bestämma vad vi skulle göra :)  I fredags fick hon pizza som hon ville ha och så tiittade vi lite på film och myste. I går åkte vi till farsta för att köpa present till två barn som skulle ha kalas, och mina efterlängtade stövlar och två nya tröjor till lilltjejen, en som hon skulle ha på kalaset. Sen bar det iväg på kalas.. var många barn som kom dit. Var väldigt trevligt..killen gjorde en härlig upptäckt.. var är alla killarna??? hehe.. det är ju oftast så att det är mamman som går på kalas med barnet/barnen.  Efter kalaset så åkte vi iväg till Heron City för att gå på bio med lilltjejen.. hon valde Nicke Nyfiken hon var helt exalterad över filmvalet :) så kul att se henne så glad.  När vi kom in på Heron City så hörde vi hög musik.. då var det Nanne Grönvall som stod och sjöng Avundsjuk.  Sen när vi sett klart på filmen så skulle vi ner och handla lite till frukosten  då var det annan musik vi hörde... DÅ var det Robert Wells som sjöng.. vet inte om det var nått speciellt  igår som gjorde att de två artisterna var där. Efter Heron City åkte vi hem till Linda och Kenneth  och åt middag.. kenneth hade gjort jättegoda pannbiffar med feta ost och potatis i ugnen och sen fick vi kladdkaka som efterrätt :)  Så gårdagen var det fullt upp.

Idag ska vi åka iväg till leklandet som ligger vid arlandastad där har de ett lekland med djungeltema, jag har aldrig varit där så jag tycker det ska bli spännande... efter det har jag lovat lilltjejen att hon ska få äta på McDonalds  så jag hoppas hon kommer känna sig glad och nöjd efter den här helgen. Lägger upp lite bilder  ikväll.

Här får ni bild på nanne grönvall (man ser knappt nått men det är hon) hehe ¨



Och här har ni Robert Wells

 

Det var allt för denna gång.. nu ska jag göra mig i ordning

 

/U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0