Dagens tistel!

I morse när jag skulle lämna min yngsta på dagis, så kom det ingen personal.. hon hade troligen försovit sig.. IGEN... visst det är mänskligt att försova sig. Kan hända den bästa.. MEN nu drabbade det 5 familjer. Många som hade öppning.. jag hade dessutom ett frukost möte som var väldigt viktigt.  Är ju så att när man är öppningsansvarig så MÅSTE jag komma i tid, vi bemannar receptionen och kunde skulle inte bli speciellt glad om det inte är någon på plats. Skillnaden är att om jag skulle ha försovit mig eller blivit sjuk så skulle jag meddelat min chef det mycket tidigare så hade hon haft möjligheten att komma i tid. Men nu slutade det med att jag fick lämna till STÄDpersonalen 20 minuter senare...  känns inte alls bra att lämna till någon som inte har utbildning inom barn.. nu känner barnen till henne som tur är.  Saken är den att det har hänt 3 ggr på kort tid som jag känner till. De andra familjerna ringde folk de kände runtomkring så de kunde lämna sina barn och ta sig till jobbet. Vilket som så kom de försent..... Det var dagens tistel

Nu har jag klagat av mig lite grann :)

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0