Ahhh... snacka om dum

åhhhh ångest ångest ångest... blev filmad av rapport haha... tjejen skulle ställa en fråga javisst säger jag, och de börja ställa upp en kamera.. gulp.. inte vad jag trodde hon menade haha.. när hon frågade innan de filmade så fick jag en helt annan uppfattning om frågan sen ville jag stå för det jag sa så helt fel blev det då:) SÅ jag kommer framstå som en  DUM blondin ... som är rödhårig...  dessutom så sa de att de skulle se till så inte jobb  skylten syns.. jag representerar inte dom utan det här var ett svar som privatperson inget annat :)   USCH ... vill inte seeeeee *S* Sunni bara skrattade åt mig :) 

Chefen sa vi får se om du får sparken på måndag haha.. blev jag mindre nervös.. ehhh nääää *S*

Jaja.. vad är en bal på slottet

/U

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Jag såg dig i tv-rutan.. va kul! de fixade du hur bra som helst ju..

2009-09-10 @ 23:04:16
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

hehe.. Tack Sara, nu på morgonen lyssnade jag lite mer på vad det handlade om.. och ahh jag kände väl att gå emot vd:ns åsikt på företaget jag jobbar på känns väl inte så jättebra S klart jag tycker att de som gör ett kanonbra jobb ska belönas.. men tyvärr så finns det de chefer som belönar sina favoriter även om det inte är de som gör det bästa jobbet :)

2009-09-11 @ 07:27:54

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0