@ work!

Måste berätta en sak som faktiskt blivit lite kul, som jag berättat tidigare så sitter jag i reception.. där finns det en knapp som öppnar dörren in till oss. Ofta så hinner jag trycka på den innan  folk närmar sig dörren med sitt kort. Men ibland är jag lite för långt ifrån knappen eller kanske t.o.m inte hinner se personen. Vissa har gjort det till en liten tävling just för att jag oftast hinner trycka före så när de hinner så går de förbi och skrattar och säger haha jag han före dig:)  Nyss var det ett sånt tillfälle då jag satt för långt ifrån. Då ler han stort och säger du han inte :) ... vissa säger att jag har split vision.. (stavas det så?)  eller ögon i nacken för jag kan sitta med kunder framför mig och ändå se att någon närmar sig dörren (nått man lär sig som småbarnsförälder tror jag)

Vilket som... så tycker jag det är roligt, ibland får jag låta dom hinna före så blir de extra glada hehehehe :) 

Nu är det back to work som gäller..

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0