torsdag:)

Igår fyllde ju min kille år som jag skrev om igår. Han kom över till oss på kvällskvisten efter jag varit på möte med min son tillsammans med mobila teamet, tyvärr så dök inte hans pappa upp men det har väl sina orsaker det oxå.

Sunny hade med sig supergoda bakelser som var grymt mäktiga. Blev mätt nästan direkt, barnen tyckte det var jättegott.  Lite presenter blev det oxå



Han fick en parfym av mig Puma Urban Motion och 3 par blueprint kallsonger, och emma hade gjort en boll av snören som han kan hänga upp i bilen, sebastian gick och köpte bananer för han ville så gärna ge något han med :) Självklart så var ju barnen med på det jag köpte men de ville få ge nått från sig själv :) tyckte jag var jätterart.



Ser ni så gott det ser ut :) Tyvärr så blev det ingen mysig uppdukning då vi precis dukat av middagen

Födelsedags"barnet" ;)  puzzzzzz

 

 


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0