Kryssning!

Ikväll bär det iväg mot Åbo... Ska bli TOK mysigt, bara jag och killen. Ska lämna alla bekymmer hemma. Finns saker som jag skulle vilja skriva av mig här men gör inte det.  Kan säga att ALLT har två sidor nått som vissa kan tänka på innan de dömmer. Men som sagt ska lämna alla onda tankar hemma nu när jag åker iväg med min kille på en mysig kryssning. I morgon när vi kommer hem så åker vi direkt hem till honom så vi åker inte hem till mig förrän på söndag. Storstädade igår så att det är fint när vi kommer hem. Vilket är skönt.


Kommentarer
Postat av: sara

Ååhh va kul!! jag skulle med vilja kryssa en gång,, njut o ha det underbart.. Vilket stort din dotter verkar ha.. underbart att läsa. kram

2009-10-02 @ 15:04:47
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack sara.... vi kommer åka fler ggr.. nästa gång troligen med många andra.. bara hänga med :) Ja hon är så fin min tjej :) Kram

2009-10-02 @ 15:23:55

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0