Kryssning 2 oktober-09

Som jag skrivit tidigare så var jag och min kärlek på kryssning den 2:a oktober. Vi hade det jättemysigt. Tänkte lägga upp lite kort som jag tog. Blev inte så jätte många för jag ville inte ta med mig kameran på kvällen ifall någon skulle ta den.



Den stora båten :) Amorella åkte vi med.



Inne i hytten :) fixar lite med handdukar och sånt som är bra att ha klart när man kommer ner i hytten på natten:)



Utsikten i hytten.. fin va:) hehehehe



Utsiken som egentligen såg ut så här.. hehehe... en fin liten tavla :)  som vi fick låtsas att det var vår utsikt, men vi såg säkert ingen skillnad när vi kom ner på natten hehe



Dagen efter våran Super trevliga kväll/natt med god mat,dryck och dans



Dagen efter var det dags för vår buffé som dessvärre inte var i det godaste laget. Så jag åt lite mat men över gick till annat.



Ja ni ser vad jag övergick till.. GLASS hehe... med en äcklig persika nä förlåt jag menar mindre god så den åt jag inte upp ...:)



Efter buffén gick vi ut och tog oss en nypa frisk luft..  en kort stund eftersom det var så himla kallt

Pigga och glada :)



Vet inte vad det var för några men de spelade riktigt flummig musik *S*



Här satt vi och åt lite mellanmål och sunny drack kaffe :)



Den här utsikten hade vi från fönstret där vi satt och fikade, vi funderade på göra en titanic och ställa oss längst fram och hålla ut armarna hehehehe..

Det var allt för denna gång :) i slutändan så hade vi grymt trevligt och mådde kanonbra (ehh nästan)

Så resten av helgen blev det lite film och mera god mat och godis

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Janne

Hej

Roligt du hittade till min hemsida, visst får du länka upp den. Kul att se bilderna från er kryssning,vad söta ni är ihop! Ska kolla mer på din sida när jag inte e på jobbet.



Ha det bra,



Janne

2009-10-08 @ 13:54:12
URL: http://www.jpwebb.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0