Ibland lönar det sig!

Då syftar jag faktiskt på att klaga/gnälla :) Är ju faktiskt inget jag gärna vill göra trots att jag börjar blir kärring hehe. Men när jag och min kärlek var på kryssning så blev han magsjuk efter den + att servicen var dålig. Så en kvinna på jobbet sa åt mig att klaga för jag kunde ju faktiskt få en gratis kryssning.. Mm.. ja då kan det ju  vara värt att skicka ett klagomail, så sagt och gjort jag och min kärlek satte oss och skrev ner det vi tyckte. Idag fick han svar... vi fick en gratis kryssning med A-hytt och gratis frukost och vi har 12 månader på oss att använda den tjohoo... bara hoppas på att servicen är bättre den gången vi åker :)

Och de bad om ursäkt för den dåliga servicen och magsjukan   helt rätt.. det  niger och tackar jag för :)

//U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0