Godmorgon:)

Idag var det inte fullt så kallt när jag kom ut.. sååå skönt, men är så grymt trött. Kom i säng lite för sen igår. Hade tvättstugan till ca 21.30 men det är ju inte klart där, när jag kom upp med tvätten så ska allt vikas och läggas in i lådor. Dessutom under tiden jag hade tvättstugan så rensade jag städskåpet och städade lite överallt. Så idag är jag riktigt öm i min rygg/bäcken. Men det är så skönt å ha det gjort.

En liten funderare, i morse när jag åkte tunnelbana så gick det på en man med hund vid östermalmstorg. Det som jag tyckte var lite störande i det var att han gick på en vagn som är till för djurallergiker.. menar såg han inte skylten?/Ignorerade han skylten.. vilket som så tyckte jag inte det var helt ok, själv gillar jag hundar och den hunden var jättesöt en liten brun valp. Och jag är överkänslig mot pälsdjur fast det enda jag behöver tänka på då är att inte klappa. Men finns de som har det mycket värre  men men  det var som sagt bara en liten funderare.

Nu ska jag fixa färdigt här på jobbet

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0