Frozen!

SHIT vad jag fryser... aldrig frusit så mycket i hela mitt liv... känns som om jag ska klä mig så jag ser ut som en michelingubbe hahaha.... :)  Eller som bror alltid sa när jag var ute och festade att jag ska ha en vadderad dräkt och störtkruka på mig.  Vadderade dräkten lät iallafall lite varmt *S*

Men är väl så nu när jag tappat så mycket i vikt (står för den delen helt still)  men förut så höll jag mig varm  därför  hade jag svårt för sommaren för då blev jag tok för varm.. nu gillar jag värmen .. och det var första sommaren som jag trivdes ballt va :)

Idag är det ganska lugnt på jobbet..  så jag ska uppdatera lite listor.. tjohooo så länge

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0