Fiskning & Grillning!

I går (lördag) åkte vi till lilla skuggan och fiskade och grillade korv med bröd. Ungarna tyckte det var riktigt roligt och vill gärna göra om det igen, trots att vi faktiskt inte fick någon fisk. Så vi hoppas på bättre lycka nästa gång :)
Här kommer lite bilder:



Precis kommit fram



min kärlek



Sunny fixar lite brasa så vi kan grilla



Så härlig utsikt :)



Fin brasa



Emma gör sig redo för att grilla lite :)



Värmer pinnarna lite :)



Korvgrillning :)

Hjärtat fiskar, han är så duktig



Emma fick en fångst som bestod av sjögräs :)



Jag fick oxå fiska lite, ävenjag lyckades få en fångst

Som då bestod av sjögräs hehe



Fick lite hjälp med att plocka bort sjögräset


Min kärlek





Min fina son



Min underbara dotter



Söta dom är :)


Jag med en ful mössa :)


Sunny fiskar oxå:)


Jag hjälper lilltjejen att fiska


Hemåt :)

 

Det var våran otroligt härliga dag :) /U


Kommentarer
Postat av: sara

Ååhh va härligt kallt det ser ut ,hihi. en riktig utedag me familjen.. kan det bli bättre..?!?

2009-10-11 @ 17:47:29
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0