Ajajaj

Jag har ont i min vänsterhand :( Jag lånade min brorsdotter på dagen i går, vi var ute i lekparken  och sen gick vi och handlade lite sen fick hon följa med oss hem. Måste sett lite kul  ut jag och alla fyra ungarna hehe.  Jag gjorde iordning lite pannkakor till middag till alla barnen och de åt som om de aldrig sett mat förut :) Men vid 18 tiden ungefär så gick vi och lämnade min brorsdotter, så när vi skulle hem från min bror så tänkte jag att vi skulle ta den snabba vägen hem som då är genom skogen. Inte den bästa idén med tanke på att det var dåligt väder, det regnade och då kan ni själva tänka er vad hala stenarna var. Och det var dessutom sluttning ner. Så ja jag  halkade till slår runt tar tag i en gren så jag föll aldrig riktigt men stukade till min vänster hand. Kändes ganska ok i går kväll.. men idag gör det ont.. *suck*  Men det går över  får kanske försöka låta bli att bära tungt idag så det går över ordentligt.

Hoppas ni får en underbar start på denna vecka :)

/Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0