aj aj aj!

Så ont i ryggslutet/bäckenet... får det varje gång det närmar sig en gång i månaden perioden:)  Är väl nått hormonellt, ska ringa läkaren i morgon och se om jag kan få nått mot det. Får ju ingen sömn.. vaknar mitt i natten och får sätta mig upp för att det ska bli bättre för stunden. Känner mig totalt orörlig. Trodde det skulle bli bättre när jag gick ner i vikt. Trodde först att det blev en belastning pga all övervikt jag gick omkring och bar på. Men icke sa nicke. Känns lika illa nu... men får se vad farbror doktorn tycker att jag ska göra, nu kan han inte iallafall råda mig till att tappa kg då jag redan gjort det hehe  

Nä nu ska jag inte klaga mer, jag har haft en så sjukt underbar helg. Kan inte ha det bättre än vad jag haft det. Jag är så fruktansvärt lycklig....:)

Ska lägga upp lite bilder från helgen på bloggen när jag kommer hem. 

/U

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0