Veckans citat:

Vill du veta något om vägen du har framför dig. Fråga den du möter.  /Kinesiskt ordspråk

Tyckte jag  var bra :) Nu har helgen redan dragit förbi. Ny vecka nya möjligheter. Ska lägga upp lite bilder sen på vad vi gjort i helgen, känns mest som om jag bakat hela helgen med några avstickare såsom halloweenfest för familjer och födelsedagskalas :)  Men varit en mysig helg tycker jag...  sitter redan och planerar vad jag och min kärlek ska göra nästa helg.   Men ni får ge er till tåls så ska jag fixa fram bilder ikväll.

Planen idag är att jag ska gå på två st kvartsamtal, la upp det så för att slippa gå tidigare från jobbet vid två tillfällen. Blir lite springa emellan men det får lov att gå :)

Nu ska jag springa lite i huset...:)

/Ulrika


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0