Vård av barn!

Idag blev det vård av barn utav min stora tjej.. hon hade världens smärtor i magen igår, så vi gick till läkaren idag. Han tog flera blodprover och kände och klämde på magen. Men kunde inte komma på vad det kan vara för något. Han tyckte vi skulle avvakta. Hmm.. vad ska jag göra? SKa jag sitta och titta på när hon har ont? Jag hoppas verkligen att det ger med sig för det är inte kul och se henne må så dåligt så hon sitter och gråter för att det gör så ont. Hon är en tålig flicka hon gnäller inte i onödan. Min mamma ska vara med henne i morgon så jag kan jobba, bara hoppas att hon får sömn så jag oxå kan sova. Annars vet jag inte hur jag ska klara av jobbet i morgon.... Viktigast är att hon mår bättre snart. Stackars min dotter....

//U


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0