Träningsvärk!

Ja Godmorgon alla bloggläsare, idag har jag sån sjuk träningsvärk på baksidan av mitt lår. Kan inte sitta ordentligt på stolen ens hehe. Det är resultatet efter helgen, vi hade Möhippa för Madde om ska gifta sig i Januari. Kan säga att det var riktigt roligt, vi körde Go-cart, paintball, klättervägg och magdans och så fick hon göra lite uppdrag under dagen, och så avslutade vi med en kväll på Berns VIP hörna eller det heter nått med  2.35:1 :)   Men kan säga att man är INTE van vid att röra sig på det sättet vi gjort under kvällen  och ja vi drack lite skumpa, vin, drinkar m.m. Jag själv drack lite vin på magdansen och sen ett glas vin ute på berns. Så jag var mer eller mindre nykter när jag blev hämtad kl 4.00 av min kärlek. Vilket var himla bra eftersom jag skulle lämna lilltjejen på barnkalas kl 12.00 dagen efter.  Hoppas verkligen att Madde hade kul och känner sig nöjd med sista dagen/natten med tjejerna :) hehe.

Lägger ut någon bild senare:)

//Ulrika

Kommentarer
Postat av: sara

ååhh det låter som en hel festllig kväll/natt ni hade,, va kul!

2009-11-23 @ 13:26:30
URL: http://tjocksingelmamma.blogg.se/

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0