Gääääsp!

Ja jag är SÅ trött idag, vaknade i morse och har jätteont i min nacke, men det går säkert över under dagen hoppas jag.

Igår försökte jag fixa min dator, vilket inte gick så bra den vill inte som jag vill. Så jag måste be om hjälp så får vi se om någon annan fixar den bättre än vad jag gör. Den går så himla segt  och dessutom så går det inte att använda vissa saker  som Msn, Voddler bland annat. Då får jag bara upp konstiga meddelanden. Så nått är helt klart fel på den. Men nu är iallafall datorn tömd på sånt som jag vill spara  och så har jag gjort lite uppdateringar på den... Och den är fortfarande SEEEEEEG.

Nä nu ska jag ta lite te, så jag blir varm ... känner mig sjukt frusen..(vänjer man sig??? är ju inte van vid att frysa hehe)

Viktuppdatering!

Står fortfarande still.. eller still standing still hehe :) Men har ju precis börjat träna på trapp maskinen hemma så det kanske ger med sig snart. Tänkte iallfall gå ner NÅTT kg till. Iallafall till Madde & Kennys bröllop i januari. Men snart är det ju december så då måste det hända nått rätt snart. Jag och en av mina närmaste väninnor ska köpa klänningar inför bröllopet vid mellandagsrean, jag behöver nämligen hjälp med att välja. Tycker det är så svårt nu när jag gått ner i vikt vad som passar och inte passar :)  Men det är ju bara ett lyxproblem hehehehe

//Ulrika

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0