Fredagen den 13:e

Är det en tur eller otursdag????? Själv är jag inte speciellt skrockfull så för mig är det som alla andra dagar, men hade lite skoj åt det i morse då busschauffören sa att de höll på med nått arbete på Centralbron och någon maskin hade gått sönder så han kunde inte åka ända in utan fick släppa av alla resenärer vid Gullmars i stället :) ja ja det var ju bara snällt kliva av och gå ner till tunnelbanan.  Och nu när jag öppnade på jobbet så droppade det in folk väldigt tidigt som det då normalt sett inte gör hehe... äh jag tycker bara det är kul :)  För mig är det ändå en braaaaaa dag, jag och min kärlek ska till Linda och Kenneth ikväll och äta middag och dricka lite gott :) Så den här kvällen kan ju sluta hur som helst. Men viktigast är ju att jag får vara med min kärlek han är så underbar. Skulle vilja skrika ut till hela världen hur mycket jag känner för honom. Någon dag kanske jag t.o.m gör det hehe :) 

Berätta gärna hur DIN fredag den 13 varit

Nä nu ska jag ta mig en morotstav och knapra lite

/Tjingeling

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0