Sjukt barn

Usch vad trist det är när ens barn är sjuk, lilltjejen blev dålig i måndags.. vi var ute i parken och lekte, hon skulle kissa och jag hjälpte henne, men det kom inget men hon tyckte hon var klar, så gjorde hon flera ggr.. så jag misstänkte direkt urinvägsinfektion. Åkte till handens närakut där det visade sig att det inte var nått, men hon var så seg. SÅ fick hon feber och är förkyld.. idag var vi hos läkaren igen, hon har fått öronkatarr.. stackars barn.. så jag har vabbat hela veckan .. inte kul men vad gör man inte för sina änglar :)

Jag ska blogga om helgen oxå, men ska lägga in lite bilder. Var på medeltidsdagarna i söndags vid prinsvillan..var riktigt mysigt. och lördagen var vi på kalas så det finns en del bilder att lägga upp här. Men ska försöka fixa det i morgon

Nu e det dags för sängen

Sweet dreams:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0