Minus 19,1 kg

Kan ju inte glömma att skriva om mina framgångar vad det gäller vikten som ni ser så har jag gått ner 19,1 kg. Känns ju hur toppen som helst

Gått ner i cm:

Hals:    4 cm
Arm:    3 cm
Byst:    16 cm
Midja:   16,5
Höft:     17 cm
lår:        7,5 cm
Knä:      3,5 cm
Vad:
      4 cm

Hittade en bild som jag tog i januari, då jag vägde som mest:



Och den här bilden nedanför tog jag idag, så det är 19,1 kgs skillnad, denär inte så jättebra för att blixten reflekterade på spegeln.  Men tror att man ser skillnaden ändå :)



Så det var allt för denna gång.. återkommer med mera, mitt mål nu är att gå stavgång varje kväll. och som ni kanske ser så har jag köpt mitt FÖRSTA skärp, är jätte lycklig för det hehe.  Kommer skriva startvikten senare, känner mig fortfarande inte bekväm med att skriva det

Tjingeling så länge



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!!!

Du är så himla duktig!!!!!!

Läser din blogg mest hela tiden å det är så kul att se att du verkligen strålar av glädje!!

Kramar

2009-05-05 @ 08:54:15
URL: http://avigt.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack Jenny :) ja jag är så himla glad och nöjd nu :) Följer din blogg oxå:) Kram

2009-05-06 @ 10:09:45
Postat av: Ewa

Hej gummsan!

Vad FIN du är!!!

Visst är det underbart, en underbar känsla.

Kämpa på ;)



Kramen

2009-05-06 @ 19:31:21
URL: http://themetalgirl.blogspot.com

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0