Gröna Lund med jobbet!

Igår åkte vi till gröna lund efter jobbet, var så himla trevligt och roligt. När vi kom så började vi med att äta så vi fick lite energi. Vi satte oss på kryddhyllan, var hur kallt som helst



Ser varmt och skönt ut men var blåsigt och kallt, här är vi på väg till grönan, vi gick från jobbet :) Många steg till stegräknaren



Här sitter vi på Kryddhyllan och inväntar varm mat:) Alla tog en hamburgetallrik utom jackline som tog pasta



Jag och Laila (chefen). Efter att vi ätit så gjorde vi femkampen (pilkastning, basket, häxträffen, vattenpistol, kentucky) Janne vann, jag kom tvåa, Laila & Asir delade trean, och Jackline kom fyra. När vi var klara med femkampen så åkte vi insane och sen gick vi spökhuset.



Inne på spökhuset, alla höll i janne:) hehe han hade is i magen hela vägen :) Hur kul som helst



Alla utom Jackline åkte insane, jag kan säga att jag aldrig mer gör om det, det var HUR läskigt som helst.. bergochdalbanan var  ingen jobbig alls efter att ha åkt insane.



Här tar vi en sista öl/vin innan det är dags att dra sig hemåt.



SKÅL!



Jackline & Asir :)



Laila :)



Jackline, Janne & lilla Asir :)  Vi har så roligt som det ser ut :)



Jag , Jackline & Laila :)  Efter det här åkte vi hemåt, kan säga att jag längtade efter en varm säng.

Tack för igår gänget:) Jag hade supertrevligt

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundqvist

wow!! Vad smal du har blivit!!!!

Du är så himla duktig!!!!!

Tusen peppande kramar till Dig!

Kämpa vidare

2009-05-15 @ 23:42:17

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0