Barnledig helg:)

I fredags efter jobbet gick jag till Gina tricot och handlade lite kläder, blev riktigt nöjd med mitt inköp  så himla glad. Länge sen jag tyckte jag kunde gå i en affär och handla kläder utan att få jätte ångest. Men köpte bara lite eftersom jag fortfarande går ner i vikt. köpte även hårfärg så jag fick fräscha till färgen lite :)

Lörd skulle jag följa med veronica till hennes syster Lee:s infyttning/födelsedags fest så jag fixade lite hemma på dagen sen hämtade veronica mig  så åkte vi hem till veronica så hon fick göra sig klar



Blev en tuff brud  i lyxförpackning när hon blev klar heheheh



Då börjar det bli dags att ge sig av mot festen, vi tog bilen dit så det skulle gå fort, festen var i bromma



Veronica letar efter bilnycklarna som alltid hehe den här dagen glömde hon hela tiden vart hon la saker någonstans



Så nu är vi helt klara för avfärd, allt med..det viktigaste fick jag med mig (flaskorna) hehe

Idag (söndag) så har jag mer eller mindre bara tagit det lugnt, känt mig seg men det gå röver snart.. tittar på film och inväntar kidsen... saknar dom:)

NU ska jag  se klart filmen

over and   out

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0