Mysig helg :)

Hade mitt yngsta barn extra den här helgen, mycket berodde på att jag fick hem henne senare pga operationen och sen så behövde hennes pappa lite tid att ta igen sig, han har haft så mycket på jobbet :)

Vi gick ut och lekte en sväng på gården igår, kände att hon inte kunde vara inne hela tiden bara för att jag inte känner mig helt ok:) sen så gick vi till affären en sväng och köpte frukt:)

SÅ jag gjorde en fruktsallad till henne ( äpple, päron,banan,vindruvor) det var uppskattat :)



Själv gjorde jag en smoothie till mig själv, (banan,jordgubbar och lättmjölk) Smaskens



Smaskens :)

Idag mötte jag hennes pappa så hon fick gå hem dig, hon kommer tillbaka till mig på fredag :) Men då har jag alla kidsen, de kommer för den delen hem ikväll (17.00)  så jag ska leta fram en god film som vi kan se ikväll och bara mysa :) tända massa ljus då så klart

Nu ska jag se vad jag ska äta för middag, eller borde jag säga dricka för middag

psst... fram till idag har jag gått ner 9.9 kg.. tjohooooo så nice .. t.o.m exet såg det

bye for now:)

Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0