Från toppvikt -9,2 kg

Sen jag började mitt nya liv så har jag gått ner 9,2 kg till idag. Känns kanon... men jag ser så klart själv ingen skillnad. Men har letat fram en förebild på ansiktet och så tog jag en bild idag.

FÖRE



OCh här e efter bilden. Det är alltså 9,2 kgs skillnad på bilderna. Vet inte om jag tycker det är så stor skillnad






I morse lämnade jag och sebastian cornelia på dagis, idag var det inte lika jobbigt som igår, så det blir bara bättre och bättre.. nästa vecka när jenny kommer hem då ska vi gå stavgång :) någon som sa att det är en medelålders grej hehe.. ja ja jag börjar väl bli gammal då :) men det är om inte annat billig motion eller hur :)

Nu ska jag se vad jag har hemma så jag kan göra en god soppa till lunch

Kram

Kommentarer
Postat av: Mikela

jag såg dig imorse när du kom stapplande förbi förskolan och visst syns det i profil att du tappat vikt när du är ute och går!

Hela kroppen ser lite smalare ut så tänk positivt, herregud tio kilo är en bra bit på väg!!

Och man ser ju på framförallt kinderna att du tappat vikt!

2009-03-18 @ 17:26:54
Postat av: ylwa

Ja man ser det på kinderna helt klart!

2009-03-18 @ 23:02:10
URL: http://ylwas.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Tackar tjejer :)

2009-03-19 @ 12:31:21

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0