Are You Interested!

Satt på facebook och kikade på Are You Interested, har en väninna som t yckte jag skulle kika på det, sagt och gjort:) Mmm... ja va ska jag säga brist på nått att göra, ja då är det kanske lite kul.... Men om man råkar stöta på någon man känner.. vad ska man klicka då? hehe... och då kommer jag in på hur ska jag visa någon att jag är intresserad utan att göra bort mig? Ja jag är lite blyg, inte många som tror  det men jag är blyg, och speciellt om det är någon som jag tycker verkar intressant, då säger jag HELT fel saker, fumlar och ja ni vet hur man kan bli haha:) SÅ den som man försöker visa intresse för måste ju undra vad det är för fel haha. 

Idag såg jag att jag gått ner totalt 10,7 kg, Mm... himla bra :) Om jag får säga det själv :) ng


Nu ska jag ta en dusch, sen vänta in min stora dotter sen ska vi ut å gå en promenix

Kram på er


Kommentarer

Tyck till här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0